اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد محمدرضا اربابی: در نمایش «میتینگ»، با نسل جوانی رو‌به‌رو هستید که مسائل روز را می‌شناسد
سرخط خبرها

همه چیز درباره فیلم «همه چیز همه جا به یکباره» ۲۰۲۲ + تریلر

  • کد خبر: ۱۳۷۳۱۴
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
همه چیز درباره فیلم «همه چیز همه جا به یکباره» ۲۰۲۲ + تریلر
 فیلم همه چیز همه جا به یکباره ۲۰۲۲ Everything Everywhere All At Once در ژانر کمدی و اکشن  محصول کشور آمریکا است.  

به گزارش شهرآرانیوز؛ داستان این اثر درباره زندگی و اتفاقات یک زن سالخورده می‌باشد. ماجرایی بی‌نظیر از داستان‌های درهم پیچیده از نجات دنیا به دست یک فرد پیر! شاید وجود جهانی دیگر عجیب بنظر برسد! اما این پیرزن داستانی متفاوت را به تصویر می‌کشد. 

فیلم همه چیز همه جا به یکباره ۲۰۲۲ به کارگردانی مشترک دن کوان (Dan Kwan) و دنیل شاینرت (Daniel Scheinert) ساخته شده است. این اثر در چند ژانر طراحی شده از جمله: اکشن، کمدی، فانتزی، ماجرایی، علمی و تخیلی که پس‌زمینه داستان فیلم است. همچنین تدوین فیلمنامه و داستان فیلم توسط خود شخص دن کوان و دانیل شاینرت نوشته شده است. این دو فرد پیش از این در ساخت فیلم Swiss Army man 2016 با یکدیگر کار کرده‌اند.

 

بازیگران

بازیگر اصلی این فیلم میشل یو (Michelle Yeoh) در نقش اولین یانگ می‌باشد که ایفای نقش کرده است. همچنین او یکی از بازیگران فیلم ماتریکس ۱۹۹۹ (The Matrix) است. از سایر بازیگران می‌توان به جنی اسلیت (Jenny Slate)، جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis)، که هوی کوان (Ke Huy Quan)، آدری واسیلوسکی (Audrey Wasilewski) در نقش افسر، استفانی هسو (Stephanie Hsu) در نقش النور، برایان لی (Brian Le) در نقش برایان، پیتر بانیفاز (Peter Banifaz) در نقش افسر آلفا و با حضور آماندا (Amanda) در نقش دومیناتریکس در فیلم همه چیز همه جا به یکباره ۲۰۲۲ ایفای نقش کرده‌اند. معرفی فیلم الویس ۲۰۲۲ (Elvis) داستانی از زندگی اسطوره موسیقی جهان را بررسی کنید.

داستان فیلم

داستان فیلم همه چیز همه جا به یکباره ۲۰۲۲ داستانی متفاوت از دنیای تخیلی همراه با اکشنی کمدی را به تصویر کشیده شده است. اولین یک زن سالخورده است طی اتفاقات عجیبی مجبور به انجام کار‌هایی می‌شود. او یک مهاجر چینی می‌باشد که در ماجرایی بی‌نظیر گیر می‌افتد. او توانایی ارتباط برقرار کردن با جهان‌های دیگر را پیدا می‌کند. این ارتباطات او با دنیای دیگر و کشفیاتش باعث می‌شود بتواند جهان را نجات دهد! اگر به ژانر علمی تخیلی علاقمندین معرفی فیلم آخرین بازماندگان ۲۰۲۲ (The Last Survivors) و همچنین لیست بهترین فیلم‌های علمی تخیلی ۲۰۲۱ را به انتخاب روکیدا حتما بررسی کنید!

درباره فیلم

از دیگر تهیه‌کنندگان مهم این محصول آنتونی روسو (Anthony Russo) می‌باشد. او یکی از برترین فیلمسازان و تهیه‌کنندگان آمریکا است؛ که کارگردانی فیلم‌های مارول از جمله کاپیتان آمریکا و انتقام جویان را برعهده داشته است. نکته قابل توجه این است که برادرش جوزف روسو (Joseph russo) و دنیل شاینرت در تهیه‌کنندگی فیلم همه چیز همه جا به یکباره ۲۰۲۲ مشارکت داشته‌اند. کمپانی‌های بزرگی مانند AGBO و Hotdog Hands با مجموعه تهیه‌کنندگان و عوامل این فیلم در ساخت آن همکاری کرده‌اند.

 امتیاز فیلم از نظر کارشناسان روکیدا

تیم کارشناسی سینما و فیلم و سریال مجله اینترنتی روکیدا بر اساس پارامترهای تولید، ترکیب، کارگردانی، ایفای نقش، جلوه‌های ویژه، فیلم‌نامه، تدوین، ریتم و ضرب آهنگ، طراحی صحنه و لباس، موضوع، نوآوری، جذابیت، موسیقی و بودجه هزینه شده و بسیاری ریز موارد دیگر، امتیازی اختصاصی برای هر فیلم و سریالی در نظر می‌گیرد. در این بخش میانگین نمرات و جزئیات امتیاز روکیدا را مشاهده نمایید.

تاریخ اکران

تاریخ دقیق اولین اکران این فیلم در ۱۱ مارس سال ۲۰۲۲ (معادل با جمعه ۲۰ اسفند سال ۱۴۰۰) اعلام شده است. همچنین اولین اکران در جشنواره Southwest Film Festival می‌باشد. بعلاوه اکران رسمی و جهانی فیلم همه چیز همه جا به یکباره ۲۰۲۲ در ۲۵ مارس سال ۲۰۲۲ (معادل با جمعه ۵ فروردین سال ۱۴۰۱) است. کمپانی اصلی اکران کننده این فیلم A۲۴ است، و کمپانی Extract Films هم در کانادا آن را منتشر خواهد کرد. دن کوان تهیه‌کننده اصلی این فیلم است که او کارگردانی موزیک ویدیو آهنگ (Turn Down For What) را هم برعهده داشته است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->